Sunday, November 10, 2013

10 November 2013

happy birthday nuraini!
moga panjang umur, dimurahkan rezeki.

sudah cukup 22.
masih terlalu rindukan emak.
masih dan sentiasa masih.
andai hari ini apa saja permintaan aku boleh ditunaikan
1 yang ku pinta

dapat jumpa emak
kongsi semua suka dan duka
dari 14 dan sekarang sudah 8 tahun lamanya

terlalu banyak cerita
tapi satu yang akan ku beritahu padanya

betapa tiap kali tiap saat rasa nafas dunia
aku berharap emak turut ada bersama

aku rindu, rindu tahap gilaa
14 tahun terlalu singkat masa
yang diberikan untuk aku rasa kasih sayang darinya

emak, ayah,,
hari ni dah 22 tahun adik punyai nyawa
terima kasih lahirkan adik kedunia

tak mungkin adik dapat balas segala jasa
tapi adik cuba
untuk kesekelian kalinyaa
adik berjanji akan berusaha
jadi anak yang mak, ayah akan bangga

terima kasih emak
hanya Allah yang tau
betapa adik sgt rindu

InsyaAllah satu hari
kita akan berjumpa di alam yang lebih hakiki



p/s:
untuk tahun keduanya,
hari lahir aku seperti tiada makna,,
untuk tahun keduanya,
bukan dia insan pertama, aku berharap untuk sama2x kongsi rasa gembira.
memang aku begitu tidak bermakna,
untuk insan yang aku anggap ada rasa cinta.

tah2x awak xingat pun kan hari ini hari apa?
hanya saya,, tiap kali tiba awak punya hari bahagia,,
macam orang gila nak cari hadiah apa :')

No comments:

Post a Comment